niedziela, 26 grudnia 2010

Pożegnanie z kolędą 31.01.10r.



Urywki z koncertu „Pożegnanie z kolędą” w CHCK dla tych którzy nie byli, aby mogli choć trochę poczuć magię tego koncertu oraz dla tych którzy byli by odtworzy sobie a pamięci ten piękny koncert.

A moje wrażenia? Zachwycona jestem występem zespołu Contigo. Może dlatego, że zespół toworzyli moji rówieśnicy i najbardziej do mnie trafili bo śpiewali i grali moim językiem. Zagrali tak żywiołowo, emocjonalenie i z werwą.
Również bardzo mi się podobał występ scholi wesołe nutki. Obdarowali swoim dziecięcym, pięknym uśmiechem całą publiczność- miło sie ich słuchało. Dziecięcy zespół zagrał bardzo radośnie i wesoło.
Występ PINowego wokalisty nie dokońca mnie zachwycił. Zabrakło mi przekazu w jego śpiewie, emocji. Za to Kasia Rzadkorz zaimponowała mnie swoim głosem, magicznym głosem. Zaśpiewała przepięknie i cudownie.
pozdrawiam serdecznie Neruda:)

Tym którzy odpoczywają tak jak ja, życzę miłych i radosnych dni spędzonych na leniuchowaniu i dobrej zabawie. Tym którzy uczą sie bądz pracują życzę dużo energi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.