poniedziałek, 11 lipca 2011

Świat czarny albo biały




 Tekst? Pomaga nam zrozumieć dźwięki i ułatwia ich rozpoznanie.


Zamiast poddać się należy nie spodziewanie dla samego siebie pokonać przeciwności. Niektórzy nie rozumieją jak wielu osób trzeba by ukształtować jednego dobrego człowieka.

"Dziś jestem sobą
Swoją drogą mogę iść nieustannie"
Muzyka? Wystukuje rytm naszych myśli, szczególnie TE wstępne uderzenia w struny gitary. To dźwięki, które trafiają od razu w głąb, hipnotyzują. Czarują mój umysł. Lubię ten utwór, skradł moje serce i uplasował się na wyżynach mojej PINowej play listy. 


Z wakacyjnymi pozdrowieniami Neruda:-) 






„Bo czasami 
białe, to jest czarne, co się ukrywa, a czarne, to jest białe, 
które się dało nabrać”. 
Ajar Emile - Życie przed sobą

2 komentarze:

  1. Wiesz co... Nerudo,wiesz jak Ty rozwinęłaś się pisarsko! Uwielbiam czytać Twoje posty! Cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komplement:*
    Wysyłam uściski:*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.