wtorek, 3 maja 2011

Trzy tygodnie dzielą nas od wsłuchania się w dźwięki trzeciej płyty PINu. Czasami sobie myślę, jaka ta nowa płyta będzie? Kombinuje, analizuje w którą to stronę PIN zmierzy ze swoją twórczością. Najbardziej to jestem ciekawa, czy mi się spodoba? Czy będę się zachwycać od początku do końca każdym utworem? Ach ta ciekawość!


Namiastkę nowej płyty możemy wysłuchać dzięki nagraniom z koncertu w Krapkowicach. Dziękuję Andziu. :*
Jak dla mnie, na pierwsze wrażenie brzmią dobrze, tekstowo też trafiają. Zobaczymy jak zabrzmią na płycie. 

SŁOWA JAK OGIEŃ:
 

ABORT :


ZANIM:

1 komentarz:

  1. Mnie również zżera ciekawość jaka ta płyta będzie. Choć te trzy utwory mnie jak na razie zachwyciły i nie wiem jak to będzie z pozostałymi :) Oj, ta ciekawość ;) A filmiki ciesze się, że się podobają ;) Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.